Jävligt less

Börjar bli så jävla trött på alla anonyma kommentarer eller personen som använder olika namn när den kommenterar. Kan ni inte stå för det ni säger så skriv inget alls.


Sen att du som anonym tror vi skaffat ett till barn för att lappa ihop vårat förhållande?! Verkligen inte, tror inte jag eller Jimmy skulle göra det om nu vårat äktenskap varit dåligt. Absolut att man kan ha upp och nedgångar. Det har nog dom flesta mer eller mindre.

 Du som uttrycker dig så kan väl säga vem du är till att börja med. 

Min text handlar inte ett dugg om mitt äktenskap.  Utan vänskap. En vänskap som tyvärr inte kan fortsätta längre. För jag mår dåligt som inte fått någon som helst uppmärksamhet. Inte det minsta tecken på att vilja träffa Alicia. Så nej mitt äktenskap handlar det inte om. 

Från och med nu kommer inga anonyma kommentarer godkännas. Inte personer som byter namn men med samma ip.

Jag är så extremt less på att vara snäll. Förlåta och hoppas. 

louise:

Amen! Älskar dig finaste syster! ♡

Sara:

Sjukt att personer hur lätt som helst kan få förutfattade meningar bara sådär. behöver ju som du säger inte vara sin make det handlar utan kan ju vara vem som helst i sin omgivning som det handlar om som vänner, jobbet, släkt eller någon annan sak som rent allmänt som gör att man mår dåligt. hoppas det löser sig/Sara

Svar: Visst är det. Men det är väl som vanligt med folk. Dom uttrycker sig innan de har fakta
Sophie Thingvall

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se