träning

Igår körde jag ett benpass med Rebecka. 

Hon skrev faktiskt till mig då jag skrev på min Instagram att jag behöver ny motivation. Så hon erbjöd att träna med mig. Och det är jag glad för. Otroligt kul att träna med henne.

Vi värmde upp med knäböj. 

Bara stången som väger 20 kg x10
Sen tror jag vi tog 30 kg x10
35 kg x10
40 kg x10
50 kg x10
55 kg x8
60 kg x2
Men jag kan va fel. Men 60 kg tog jag och det är nytt PB. 

Sedan körde vi utfall med gång. 5kgs hantlar på varsin hand. 
5 steg per ben men två vändor så 20 x5 blev det. 

Sedan körde vi i maskinen för vaderna med olika vikter 10x5
Samt romanian deadlift  14 kg hantlar.12x5
Bencurl med dropset på sista
Sedan höftlyft och sidospark. 

Benen är nära även rumpan 👏🏻👏🏻🙄💪🏼

MADDISENJ.SE:

Grymt jobbat, vilket härligt pass och kul med pb!! Snygga träningskläder du har!

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se