skyldighet

Känns skönt att Jimmy börjar förstå min oro kring vaccination. Han är ändå 50/50 och jag förstår honom. Men vi har valt att inte vaccinera Liam. 
 
Hur många av er är fullt vaccinerade idag? Hur många av er har kvar erat "skydd"?
 
Jag känner att det där samtalet nästa vecka med BVC ändå inte kommer leda någonvart.
Jag har redan gjort mitt val och jag kommer inte ändra mig. 
 
Hon skulle ta fram massa papper på varför det är bra osv. Nu när jag anser att vaccin inte alls är bra så kommer ju inte dessa papper med text övertyga mig alls. Jag förstår ändå varför dom gör det, eftersom det är deras jobb, dom måste upplysa oss om dessa risker med att inte vaccinera men varför får vi föräldrar inte veta riskerna med att vaccinera? 
 
Har du nån gång fråga din läkare om vad ett vaccin innehåller? OM personen kan lova dig att du eller ditt barn inte kommer få några allvarliga biverkningar? 
 
Att få feber och vara gnällig tillhör och är inte farligt, så säger oftast bvc om vaccinationer. Men det är väl inte så konstigt när man sprutar in nervgift i deras små kroppar. Det känns ju inte alls normalt.
 
 
 
 
http://www.klokast.se/siem/Phillips.html  LÄS DETTA SÅ KANSKE NI FÅR EN KLARARE BILD.
 
 
Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se