min kärlek

 
Detta år så firar jag och hjärtat 5 år. Helt sjukt vad tiden runnit iväg och shit vad mycket vi ändå hunnit göra tillsammans. Kan göra en lista vad vi gjort tillsammans, upplevt osv..
 
  • Tagit körkort (okej inte samtidigt men vi upplevde det tillsammans)
  • Åkt utomlands (Spanien, mer ställen ska det bli)
  • Skaffat bil
  • Skaffat katt
  • Flyttat
  • Verkligen lärt oss förstå varandra och våra brister
  • Vad äkta kärlek innebär
  • Stött på motgångar
  • Våra helt störda stunder tillsammans
  • Han har stått ut med mina utbrott
  • Börjat åka skridskor/spela hockey
  • Går på hockey (aldrig varit hockeyintresserad förut)
  • Lärt känna två helt awesome personer (Juha och Sofia)
  • Varit till stockholm
  • Förlovat oss (2011.11.10)
 
 
Sen finns det säkert en hel del mer vi gjort tillsammans. Och jag är så lycklig med min Jimmy, så glad att jag och han fortfarande har lika starka känslor kvar för varandra och att vi älskar varandra mer och mer för varje dag. :)
 
Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se