motivationsbilder #TBT

 
SHIT.. Jag ska tillbaka dit, bilden April 2012, my goal.. KÄMPA
 
Goddammit
 
 
Miss that <3
 
 
Inte UBERSMAL men där mådde jag bra.. 
 
 
Om jag ska vara ärlig med er, nu tänker inte jag skämmas även om jag innerst inne gör det. Men vafan, jag väger just nu 3siffrigt, 101,2 KG.. Jag fattar fan inte hur jag lyckades, men det ska jag ändra på. jag mår inte bra av att se mig själv naken i spegeln. Jag måste därför börja träna, äta rätt, röra på mig mer, tänka på vad jag stoppar i mig. Jag har lyckats en gång å jag kan göra det igen. Förut vägde jag ca 90 kg, då lyckades jag gå ner, jag var nere på 75 kg 2011, fattar ni att jag gått upp 25 kg på två år? Det är sjukt.. Mitt mål är att gå ner till 75 igen men mitt första delmål är under 100 kg.  Kondisen ska också bli bättre. NU KÖR vi..
Ellenore:

Du ska se att du kommer dit! :) Jag hann komma upp till 91kg åh har än så länge lyckats gå ner 13 kg och har då ändå 26 kg MINST innan jag är på min "dröm"vikt eller min ideal vikt då jag är ganska kort. Så att så fort min mage läkt och jag kan börja träna ska jag också köra på. Vi kan peppa varandra till att inte ge upp. :)
Kram och god jul

Svar: Jag vill gå ner til 75, så det är 25 kg. Så vi båda har ju en bit kvar. Ja det vore kul å peppa varandra :) allt bra med dig annars? kram
Sophie Isaksson

Ellenore:

Ja men de låter som en bra idé :)
Jodå, känns bättre och bättre. Magen läker långsamt men framåt. :)
Haft en bra jul? kram

Svar: Åh vad seg jag varit på att svara! Jo det har varit en bra jul, din då? Hur har magen läkt? Hur är allt, livet som mamma?! :D ååh :D kramar
Sophie Isaksson

Ellenore:

Jo julen var bra lite tröttsam men bra då Lily gärna är vaken på nätterna fram till 3-4 på natten så då blir man lite trött men annars så är det verkligen underbart och jag ser fram emot när du själv är där. :) Jo blev ju akut kejsarsnitt så snart har det gått 4 veckor och då kan jag försiktigt börja träna upp magmusklerna. :) Men nu gör det inte ont längre när jag ställer mig upp eller när jag ska upp från sängen så det är klart bättre. :) kramar

Julia:

HEJA SOPHIE!!! Det där fixar du för fan!! Jag tror på dig =) KÖR bara, kötta!

Svar: OOOHHYEAAH taack för peppningen Juuulia :D
Sophie Isaksson

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se