nattprat

Go KväLL!!

Jag har ännu inte hunnit skaffa mig en dagbok, gör det idag eller senare, sitter iaf och ser på JVM på svt play, inte sådär jätte spännande precis. Mhh jag vet inte vad jag ska skriva riktigt men min älskade vän Forro är back on track.. Vilket är underbart, ska försöka träffa henne idag om hon kan, vill osv.. Sen ska vi ju skaffa oss gymkort men inte förrän 2 Januari, hoppas bara jag har pengar till det.

Snart fyller jag 20 år också, längtar som fan, det ska bli skönt att få fylla 20, kunna gå på bolaget när man vill.. Det känns som en frihet. Jag har liksom körkort, jag får gå på krogen och snart även bolaget, vad mer kan jag göra? Jag hade iaf bokat tid för Dexter för kastrering, hoppas bara han inte hinner på sin syster, får då blir det inte kul. Men jävla stor prisskillnad.. Djursjukhuset i Gammelstan så kostar det 1100 för hanar och 1500 eller om det var 1600 kr för honor medans i Öjebyn kostar det 550 kr för hanar och 900 kr för honor. En stor jävla skillnad.. Jag vet inte om jag ska kastrera Dexy också, jag vill som på något sätt att hon ska få kattungar men då gäller det å hitta en hane som hon kan para sig med. Ja det löser sig, bara Dexter inte kan göra henne på smällen är det LUNGT!


min lilla skrutt (: <3

Linn yo!:

fo sho ;)

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se