Plugg



NU sitter jag och pluggar till provet i samhälls vi har i morgon, själva ämnet är om arbetslivet typ, olika fack, strejkar och massa sånt och det är så bra att jag har hängt med på lektionerna den senaste tiden.. NOT! Så jag måste plugga som en galning ikväll för att fixa det. JAG SKA FIXA DET!  Varför jag varit så frånvarande i bloggen är för att jag inte haft tid att blogga, inte orken heller för den delen, men det ska bli ändrig på det... Så småningom..







Här har ni iallfall en vacker bild från i måndags, jag är såklart oseriös på bilden, Cissi och Forro lika söta som alltid!
Bästa brudarna ever <3 Jag älskar dessa två tjejer oerhört! Utan dom hade skolan varit värre än vad den redan är, men det är dom som gör dagen till det bättre! Puss på er gobitar ;)


Ja jag har inte lika många ämnen i skolan längre, vilket känns skönt, fast samtidigt får jag mindre poäng i slutbetyget sen, dock kommer jag inte läsa till 2500 poäng när jag gått ut trean, men det får jag försöka fixa upp senare.. Nu tar jag det som det kommer, mitt nya schema är skönt och med fyra ämnen så ska jag sköta mig ordentligt!


Imorgon är det valborg och vad som händer är ännu oklart, jag vill på ett sätt dra ut på krogen, men jag orkar inte slösa pengar på det. Så det blir väl att dricka lite och umgås med vännerna.. Iaf så hoppas jag att mina brudar kommer, för annars är inte kvällen densamma!
foffo:

<3

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se