Everything

Vill rensa hjärnan lite, känner att det är på tiden!

Jag håller ju på å läsa upp betygen atm, gått bra hittills, men nu när man har sommarstudier känns det verkligen som man lagt det på hyllan. Jag får ångest hela tiden, även om det bara är jag som kan fixa det.

Sen flytten också, vi har skjutit på packningen till nu och vi flyttar om 9 dagar. Mmh, vad mer..? Jo jobb, egentligen skulle jag vilja jobba, vet ett ställe där jag har garanterat JOBB.,, MEN, jag vet inte om jag orkar börja om på den kulan IGEN, jag vet hur dåligt jag mådde då jag jobbade där även det var ett helt OK jobb.. Ja jag får se hur jag kommer göra. Men allt detta gör mig galen, när jag har många bollar i luften samtidigt så lyckas inte jag fånga alla samtidigt.

Det är alltid nån som hamnar på backen..

Ja sen har vi ju som sagt köpt en ny bil, hyundai i30. Mycket fin pärla, den går underbart.

Nä jag ger mig nu, ha det fint ni som läser! KRAM på er
Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se