snart ett nytt år..

 
Ibland är livet helt jävla fantastiskt och vissa dagar är livet åt helvete. Dom dagarna vill jag ha bort, alla dessa negativa tankar jag får vill jag bara radera. Men det är svårt eftersom missfallet påverkat mig så otroligt mycket, mer än vad jag trodde det skulle göra. Men vi människor behöver dåliga dagar för oftast så väger de bra dagarna upp dom dåliga. 
 
Snart är det ett nytt år och planerna för imorgon är inga, önskar att man kunde bli bjuden på någon fest, middag vad som helst. I fem årstid har jag å JImmy fått styra, folk har frågat från höger å vänster "vad händer på nyår" "ska ni göra nå på nyår" osv. Så oftast har det blivit så att jag och Jimmy fått styra. Imorgon är väl de enda planerna att spela x-box och ta det lugnt. Dricka lite. Men får se, jag skulle kunna skippa nyår, helst hade jag velat vara i något varmt land då.
 
 
Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se