Svar på kommentar!

Fick en fråga om jag börjat röka och snusa igen.. Så tänkte svara på det..
Snusa är ett BIG NO! Jag har inte satt en snus i käften sen den dagen jag skrev att jag slutade, däremot röka gör jag ibland då och då, vilket jag också ska sluta med.. Alla klagade på att jag snusade för mycket och nu röker jag för mycket.. Blir less på att alla ska klaga, Jag gör precis som jag vill, its my life, mina lungor inte era men jag ska sluta.. Men snusa, nej det gör jag inte men fick jag välja mellan snusning och rökning, så snusar jag hellre, det luktar mindre och är godare.. Men skulle jag sätta en snusjävel så skulle min boyfriend bli förbannad, men jag gör som jag vill, its my fucking life..
Anonym:

...fast det är ju faktiskt inte bara ditt liv. Snusningen går ut över din pojkvän till exempel (vilket du till och med sa), men särskilt det där med rökningen: det gåt ut över alla runtomkring dig och skadar deras lungor också. Jag menar absolut inte att hacka ner på dig, men det är fel att säga att det bara är ditt liv och du bestämmer över det. Ja, du bestämmer,men det är faktiskt inte bara du som drabbas... ville bara säga det. :)

Heja dig som försöker sluta iaf! :D och bra jobbat med att sluta snusningen.

sophie:

Svar Anonym: Ja självklart, det har du givetvis rätt i också, att det är andra runt omkring mig som drabbas, om jag fick överväga så skulle jag hellre snusa än röka men nu när jag lagt snusningen i papperskorgen så känns det väldigt onödigt och börja igen, rökningen håller jag på att sluta med, I will make it :)

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se