31 Maj 2010



Yooo!

Jag sitter i soffan och kan inte sova, har just sett Pirates of the Caribbean, död mans kista, om jag minns rätt.
Hmm, jaa annars då, var förbi mamma och pappa igår och fikade och sånt, sen skjutsade pappa mig till kiosk piraten och där mötte jag cissi så hyrde vi en film, The Perfect Getaway och jag kan då säga det, filmen var bra.. SJUKT bra, mer säger jag inte, eller jo, SE DEN!




Annars ska jag väl försöka sova idag, hade fan över hundra besökare igår och jag förstår inte hur, eftersom jag inte har skrivit något på 2 dagar, jaa ibland gillar besökarna å komma å gå lite som dom vill ^^

Funderar faktiskt på att ta en joggingtur idag, jag funderar... som sagt har jag ju blivit så JÄKLA lat med träningen men jag kommer nog i form snart, det gäller bara å htta motivationen.
Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se