25 Juli 2010




Go Kväll eller nå!!!



Ska straaax på bio me Jimmy o Köjs, nice som fan, vi ska se inception eller hur det nu stavas, sen blire å fixa frukost o lunch till imorgn sen sooova, jobbar en månad till, Jimmy har semester i 3 veckor nu, så det blir tungt å cykla i tre veckor, fast har jag tur kan han kanske skjutsa, men bara om det är skit väder!! Vilket det lär vara ;O

Ja jag bara jobbar o jobbar, har som inte gjort så mycket denna sommar. Finns inget å göra precis, nää men nu ska jag ta o klä på mig, bion börjar om 45 minuter, sååå.. jag kanske uppdaterar någon gång igen snart eller så. HIHIHI Hare göttans folket ;P ciao!!
Felix:

Trevlig blogg!



Om du vill ha fler besökare så kan du vara med och tävla i min blogg. Den som vinner får 700 unika besökare skickad till sin blogg!



Direktlänk: http://idiotenstankar.se/2010/07/idiotifight-1-vinn-500-unika-besokare/

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se