Dagens mage

Idag är vi inne i vecka 36 (35+2). Endast 32 dagar kvar till bf. Men jag hoppas ju på lite mindre än så :)

Sen hittade jag en bild när Liam låg i magen i v 36 samt nu då med bebisen.

Anonym:

Vill du berätta vad som hände dig förut? Kramar från Östersund

Svar: Eftersom det egentligen är rätt privat så vill jag inte prata om det ännu. Då jag fortfarande har det i tankarna. Eftersom jag inte heller pratat om det med mina närmsta vänner så känner inte jag för att berätta inför de som läser min blogg.

Sen är det ett kapitel i mitt liv jag helst vill radera. Allt hände vid fel tidpunkt men även kanske rätt tidpunkt. Samtidigt som jag vill berätta så är det något som hindrar mig.

Jag hoppas du har förståelse. Även om jag valde att skriva ett inlägg om hur jag mått så behöver jag inte berätta om vad som hänt. Kanske inte nu. Men kanske om ett år. Jag vet inte.. kram till dig
Sophie Thingvall

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se