rutvikspizzeria får bottenbetyg

Idag beställde jag och syrran varsin pizza med en dricka. Drickan var i en plastpåse som syrran ställt på bordet. Som sedan visar sig vara smutsig som sjutton och gav en fläck på bordet som inte går bort. Det luktade olja och rök från påsen samt att det var olja på påsen. Hur äckligt som helst. Tänk om Liam fått i sig det? 

Jag ringde dom för att säga till för det är inte okej, vårat bort är förstört tack vare dom. Det var nytt också. Först fattade dom inget och trodde det var pizzorna som var felet, vilket det inte var. så jag sa till dom att det var sista gången jag beställde därifrån och att detta kommer komma ut till andra. 

Någon timme senare ringer en annan från pizzerian upp och frågar vad som var fel. Han trodde det var pizzorna som var dåliga. Men det låter också sjukt. En oljig påse är ju fan värre en ett par dåliga pizzor. Han undrade vad de kunde göra för att ersätta mig och jag sa ett nytt bord för 600 kronor. Men att det inte egentligen är grejen. Detta ska inte behöva hända. 

Han skulle prata med sin chef och ringa upp. Han har inte ringt upp mig ännu och jag är förbannad! 


Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se