rädd inför förlossningen

Nu när vi imorgon går in i augusti månad så börjar jag känna mig rätt så nervös inför förlossningen. Det är för den kan ju egentligen starta när som. Jag känner mig inte helt förberedd heller. Jag har inte tvättat hans sängkläder, sen annat smått. Annars är väl allt i stort sett klart. Men varje gång jag börjar tänka på förlossningen blir jag grymt nervös. 
 
Rädd för att göra bort mig, jag är sån som person som helst inte visar smärta inför främmande personer. Eller någon egentligen. Men det kommer gå bra. Ungen ska ut :)
 
 
Louise:

Det kommer gå toppenbra vännen jag lovar! :) Jag finns om du vill prata av dig lite, de var ju inte så super länge sedan jag gick igenom min förlossning! :) <3

Svar: Taack vännen :D det är lite småläskigt nu när det är så nära, varit hur lugn som helst fram tills nu.. kramar <3
Sophie Isaksson

Tellan:

Jag var äckligt nervös innan min också de var min stora skräck fick gå på ett samtal för att prata om de. Men kommer gå super!och när man väl ligger där så tänker man inte så mycket utan bara gör de:)

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se