positiva tankar - positivt liv

Nu är det ett nytt år, nya möjligheter, nya positiva tankar och nytt sätt att leva. Bara blicka framåt, ta dagarna som dom kommer och inte stressa. Stressen gör mig deprimerad, förvirrad, nedstämd, ja allt möjligt. Denna stress kring graviditet. Jag har inte tränat på två veckor snart och det känns inte alls bra. Men denna vecka är det full rulle. Men ska försöka dra mig imorgonbitti å träna. Det är rätt skönt å träna där vid 06 tiden på morgonen. Inge folk. Måste köra massa cardio, få upp flåset, få bort fettet. Men det är samtidigt bra å bygga muskler.
 
Sen är det roligt när andra skriver till mig angående detta med graviditet, att de själva försöker å känner igen sig mycket i det jag skriver. Det är alltid roligt att bolla ideér och tankar med personer som förstår mig, som fattar vad jag faktiskt pratar om. Det är lättare, för dom säger inte alls de där orden jag inte vill höra. Samtidigt vet jag inte vad jag vill höra, för de flesta har ju rätt i det dom, att jag ska inte tänka på det så mycket, att det kommer när man minst anar det. Vilket jag faktiskt vet, för så var det ju också.
 
Men det är så plågsamt att det snart gått ett år sedan vi fick positivt, att det snart gått ett år sedan det hemska beskedet. Att tiden kan gå så fort, att jag fortfarande sörjer å blir arg.
Faster:

Bra att du kämpar på Sophie :) Tänk på att mer muskler förbränner mer fett. En kombination av lite tyngre styrketräning som bygger och kondition :)

Svar: taack faster =) Jo det har jag faktiskt hört =)
Sophie Isaksson

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se