28 mars 2013

 
Just vaknat, sitter och hostar som ett svin,.. Sjukt jävla jobbigt, ska nog försöka jobba idag, ska ta mig till morsan och farsan snart, funderar på att tvätta håret där för jag orkar inte här hemma ^^
 
Åh allt är så overkligt just nu, jag trodde fan aldrig jag skulle få uppleva detta.
Ladyj:

Har jag rätt ???? =)

Svar: Japp! =D Det tror jag nog du har :D
Sophie Isaksson

Ladyj:

FYFAAAAN VAD ROLIGT!!!!!!!!! ;D Grattis!! Hoppas det går bra nu första 3 månaderna så allt blir säkert :D Vad glad jag blir för din skull :D :D :D

Svar: TAAAAAAAAAAAACK! :D Det känns overkligt som faaan ännu men jag och Jimmy kan nog inte vara lyckligare nu :)) Ja jag hoppas veckorna går foort nu :)
Sophie Isaksson

Helena:

Stooooort grattis om jag också tolkar det rätt ;)

DIN JULIAAAAA:

Jaa helt sjukt ju :D Den lyckan förtjänar ni! Du får JÄTTEgärna uppdatera om hur allt går när allt blir säkert, jag är så nyfiken att veta utvecklingen och känslorna o sån =)

Helena:

Stooooort grattis om jag också tolkar det rätt ;)

Svar: Jajjamen du tolkar det rätt :) och taaaack!!
Sophie Isaksson

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se