Sluta röka.. öka chansen att bli gravid..

Nu har jag bestämt mig, rökning minskar ju chansen att bli gravid och om det är rökningen som gör att jag inte blir gravid så slutar jag, visst nu har jag tagit snus istället för cigg, vilket är dumt det med men jag vet att jag kan om jag vill och jag vill ha barn så jag ska fan banne mig sluta nu.. Har även slutat dricka alkohol, inte druckit sedan 4 Augusti, har inte heller sug efter å dricka, jag känner att jag klarar mig så bra utan det. 
 
Så fort jag tog snus så försvann röksuget, det är egentligen äckligt å röka så lika å sluta. Snusa ska jag inte heller göra, när dosan är slut så är det finito med både snus å rökning, hade ju varit snusfri i en månad men ja dum jag är så tog jag en dosa av Jimmy för jag hade slut cigg.. Men ska se om detta går, ni som slutat röka har ni lyckats bli gravida? Tacksam för svar, råd och tips! :)
 
Kategori:
Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se