älska mig

Har någon sett filmen "älska mig"? Om inte, se den! Gud så bra film, verkligen ett bra budskap med hela filmen och som jag personligen tycker borde visas i alla skolor i hela Sverige, eftersom det idag är så mycket mobbing, tjejer som trycker ner varandra, säger fula saker, könsord etc, en film som även handlar om att våga ta ställning och säga ifrån.
Något som jag tänker på när jag sett filmen är att det faktiskt är vanligare än vad vi tror, att mobbing kan ge en sådan stor skada att man ibland väljer att ta sitt liv, det är hemskt och mobbning/mobbing borde utrotas, eller ja man borde försöka få ungdomar att förstå vad som kan hända om man säger fula saker till en person i flera månader, år m.m.. Det ska inte behöva sluta med att en person tar sitt liv innan skolor tar det på större allvar..
Annica:

Var kan man ladda ner den? :)

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se