Du finns i mina tankar



Jag har tänkt på dig varje dag sen du gick bort och jag ångrar att jag aldrig tog mig tiden att ringa dig, kolla hur du mådde! Du var den som i alla år sagt Fia åt mig då jag svarat i telefonen men nu kommer jag aldrig mer få höra det ifrån dig. Jag har inte kunnat gråta för jag har fortfarande inte fattat att du är borta eller beror det på att vi aldrig hade kontakt? Jag hoppas verkligen du har det så himla mycket bättre i himlen.


Vet inte varför jag började gråta nu men det bara kom, ser på serien andra avenyn och Roxannas mamma är döende i cancer och hon fick nyligen veta att den spridis sig och då började Roxanna gråta och det var då tårarna kom, då tankar kom ifatt verkligheten.


Ibland känns det faktiskt bra på något sätt att vi inte haft så bra kontakt för då kanske det hade gjort mer ont i mig och veta att du är borta föralltid men samtidigt så ångrar jag att vi inte hade det.

Farfar ta hand om dig i himlen och vaka över min familj som jag älskar så otroligt mycket. Jag vet att du har det bättre nu! Och om en månad är begravningen, den 29 April, jag hoppas den blir fin!

Sophie - bloggare i värmland!:

Yes :)

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se