iphoooone 4 fosshooo




Jag har bestämt mig nu, det får bli en svart iphone, var till expert och kollade med egna ögon om den vita var tjockare och jajjamen men inte var det mycket men det syntes iallafall, så det får bli den svarta, så nu blir det och införskaffa mig ett skal som skyddar mobilen. Den 12-13 augusti beställer jag min telefon, ska bli underbart (:


Har ju min gamla samsung sgh u600, eftersom min samsung jet s3000 gick sönder, ja touchen slutade fungera, först ville jag inte ha en touchmobil efter det men nu känner jag att jag vill ha en iphone, eftersom jag älskar apparna, älskar det där med smsen, visst finns så på sånna utan touch med men det får bli en iphone...


Idag har jag inte gjort allt för mycket, varit till storheden då som sagt med mina föräldrar och bror, kollade mobilerna sen käkat på donken och ja inte så mycket, när jag kom hem fick jag för mig att messa Forro, som jag knappt snackat med efter Spanien, hon ringde upp mig och vi snackade i 1h och 23 minuter. Jo saknar henne, jag och Linn ska dra en roadtrip förbi hennes jobb sen när vi båda fått pengar.. Awesome.

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se