Läskig dröm



Drömde en läskig dröm.. usch jag var så rädd då jag vaknade :(

 
Det var att så att Jimmy skulle åka till jobbet, han skulle bara säga hejdå. Så hör jag hur någon släcker på toan och går ut. Jag blir rädd. Jimmy åker ändå till jobbet. Sen efter han åkt går jag till ytterdörren och kollar ut.. Så när jag ...kollar ut så står det en kvinna där men när jag kollar på henne är det som att hon blir snabbspolad, så jag ser typ hur hon går fram och tillbaka, så jag kollar som klockan på mobilen men den visar samma tid. Så mitt i allt ser jag hur hon tar fram en pistol, då frågar jag vad hon vill. Så blir hon typ galen, sticker ner pistolen genom brevinkastet. Jag får panik, försöker leta katterna, tar dom sätter in dom i ett annat rum. Men på något sätt så kommer dom ut från rummet. Jag letar mobilen för att ringa polisen, så sen när jag går ut från rummet, ser jag henne komma in, hennes pistol är riktad mot mig, hon skjuter. Hon lyckades träffa mig, sedan tar hon ut magasinet och slänger själva pistolen, så jag tar den, slår henne, trycker in pistolen i käften. Hon typ svimmar. Så då tar jag magasinet, försöker skjuta men får det inte att funka, hon börjar resa sig, så sen får jag iväg typ tre skott mot bröstet ett i huvudet.

Det låter inte ens läskigt men jag var så jävla rädd i drömmen och när jag vaknade blev jag rädd :(


Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se