Hjälp mig komma i form!



Nu har jag faktiskt tänkt och jag vill ändra på min kost, börja motionera mer och verkligen komma iform men jag kommer bara hålla det en vecka eftersom jag vill ju se resultat på en gång men det gör man ju inte. Så min fråga till er är, hur ska jag göra för att ORKA röra på mig mer än ca 2 veckor? Vad ska jag äta och inte äta för att äta rätt? Jag behöver verkligen alla tips jag kan få. Fast jag vet ju vad jag inte bör äta men ändå.

Så imorgon är det på med joggingskorna, ut och jogga, sen göra mina jävla övningar. Så därför tänkte jag gå och sova nu så jag orkar mig ut på min joggingrunda imorgon, kommer väl börja lite lätt eftersom jag inte rört på mig så mycket den senaste tiden.


Så om jag inte har skrivit ett inlägg innan halvtio betyder det att jag är lat och sover ^^

Godnatt
tellan:

Man känna träningen som kul inte som ett måste..så hitta nått som du gillar så kommer du orka träna=)

Jag försöker hålla mig från godis och dricka på vardagarna..jag försöker hålla mig till en gång i veckan..sen tror jag det är bra om man inte köpte så mycke färdiglagad mat..Jag har sluta äta köpes köttbullar har inte ätit det på flera år gör allt själv:P men sen att sås är ju inte så bra och ha till maten..men gu så gott!men det finns såser som är lite nyttigare:P

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se