Vårruset



Hej bloggläsare!

Nu har jag äntligen tid å skriva, idag har varit en rätt fullspäckad dag, först blev det staden med mamma, vi letade fram och tillbaka i alla skoaffärer men inga skor.. Sen mötte vi pappa så då tog vi en fika. Mysigt att bara få umgås med föräldrar, känner mig lite mer vuxen då, dock tog jag inte kaffe till fikat men ääh ;)

Sen efter fikat fortsatte vi springa runt på stan och leta, hittade ett par skor, men köpte dom inte för ena tån var halvt utanför, inte för att det syntes men iaf, så vi fortsatte vidare,  vi träffade även Mari och hennes så otroligt söta son Oscar, om ni inte har sett honom, så gå in på hennes blogg och se vilken söt unge hon har, han är verkligen ett litet charmtroll som man nästan bara vill äta upp, nej inte äta då men ni förstår vad jag menar...

Justja köpte även en randig tröja, eller mamma betalade, hon köpte även en likadan till sig själv, 49 kr istället för 149 kr, bra pris, från Gina.. Sen blev det ytterligare en till tröja, som jag själv betalade, 99 kr, från Vila..

Det blev så att vi nästan till slut gav upp men jag kände att skorna jag hittade på Nilsons skor var dom jag ville ha, visst var klacken hög men ääh, visst att en liten del av tån stack ut men ääh, vi gick tillbaka dit och jag testade dom igen.. Jag kände verkligen att jag ville ha dom, så nu ska jag testa gå i dom här hemma, så jag känner om det är dom jag vill ha eller inte, men nog allt är jag kär i dom. Så tack kära mamma för skorna =)

Jag lovar att visa upp det jag köpt imorgon (idag) klockan är ju efter tolv, för just nu tänkte jag ta och sova.

Justja, sen blev det ju vårruset på kvällen, jag har ju inte alls tränat till det, har ju latat mig i över en månad nu, men mamma och jag sprang/gick 5 km på 41 minuter, vilket jag tycker är bra, så nästa år ska vi träna och komma iform så vi springer det på 20-25 min =)




599 kr =)

Jag kmr bli ca 190 i skorna, känns rätt långt ;O


49 kr istället för 149 kr :) Gina tricot

Sara:

Apigt snygga skor!

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se