24 Juni 2010



Sorry för kass uppdatering, men jag har knappt orkat sitta vid datorn eftersom jag stigit upp 5.20 och jobbat fram till tre sen varit tvungen å vänta på Jimmy tills halvfyra... Ja så jag har inte orkat sitta framför datorn då jag kommit hem, men nu är jag här, mestadels för att Forro bad mig uppdatera.

Vad ska jag skriva, jobbet går bra, jag blandar kryddor och gör pölsa å sånt, rätt kul faktiskt, det jobbigaste är bara att stiga upp så tidigt men det fixar jag kanon. Idag efter jobbet for vi till mamma o pappa å hälsade på en snabbis, sen for vi runt och gled med bilen, sen for vi till Ica Maxi och handlade lite potatissallad, rostbiff och mackor, så åkte vi till stranden och käkade det, mysigt men förjävla massa mygg.

Ja annars är allt bra med mig, tänkte försöka sova nu iaf, är rätt trött. GODNATT!!


Ps. mina fötter luktar illa ;O  

Anna:

hej!



jag bara undrar var du har köpt ditt överkast i skinnimitation?



Mvh

anna

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se