plugg, paket och idol



Sitter och läser i psykologiboken och försöker ta in all information och fakta men det är svårt eftersom texten kan vara lite krånglig men jag försöker, efter jag läst klart det sidor i boken så ska jag läsa mina anteckningar flera gånger om och verkligen ta in allt, för jag ska fan i mig ha bra resultat på provet imorgon. Har även köpt present till pappa idag, han fyller faktiskt år imorgon så hoppas han blir glad. Ja det är ju tanken som räknas och att man visar omtanke men jag kände att detta är verkligen något pappa kommer ha nytta av så därför köpte jag det.

Ja jag får helt enkelt se imorgon om pappa blir glad eller inte men förhoppningsvis så blir han glad!


Jaja nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Ha det bäst (;

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se