det går fort



oj oj oj oj, vad mycket man fått gjort på så kort tid, verkligen great, packat ner ungefär alla bestick eller ja alla bestick, allt porslin och sånna saker, helt nice, nu håller även jag på med att packa ner kläderna, eftersom jag lär ju ha på mig jeans idag o Luleåtröjan, imorgon mjukisar och på måndag blir det nog nå jeans o nån tröja bara, sen flyttar vi ju på måndag, måste även plugga imorgon, ohh fyfan så min hjärna kommer att dö, hoppas jag bara inte blir mer sjuk nu.

Hrrmm, annars är det halloween idag och det blir väl att chilla med brudarna ikväll, sista kvällen vi kan umgås alla i denna lya för sen blir det säkert mer häng i den nya (; och cissi får ju sjukt nära hem sen och även till mig så det är niice som fan.

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se