Min dag



Tjoo läsare!

Idag har jag inte haft så mycket ork att uppdatera, men jag passar på nu. Skolan idag gick bra, dock kunde jag ha försovit mig imorse, svårt det där med att gå upp en timme tidigare. Känns verkligen, så efter skolan sov jag ca 1h och 30 minuter, så det var skönt, mycket skönt, ja jag är fortfarande trött, så ska ta och duscha nu sen sova. På onsdag ska jag, Cissi och Forro träna, sen sola, ska bli skönt. Ja sen är det ju snart helg så det är verkligen skönt, fast ja helgen var ju nyss men så snabbt som veckorna går så är det snart helg igen. Hoppas bara solen kan återvända upp till Luleå, den verkar ha fått motorstop på vägen hit. Ja så vi får se om solen lyckas fixa det eller om den väntar på bärgningsbilen hitåt.

Så hur har eran dag varit idag då? Någon som kunde komma upp i tid imorse utan att känna att "ååh fyfan vad segt" haha ja nå sånt. Så kände jag, sen ja kände jag att jag verkligen behövde komma upp för annars skulle jag legat där resten av dagen, men jag lyckades såklart.

Hmm duschen nu kanske? Ja säger jag duschen nu kommer det ändå ta två år innan jag kommer dit, är jävligt seg, måste kolla andras bloggar innan jag stänger datorn för kvällen. Så gör det sen är det duschen och sängen! Kram på er!!
Louise:

kika in min nya blogg :D

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se