trååkigt att packa



Fyfan vad tråkigt det är att packa, sen vet jag inte vad jag vill ha på mig imorgon heller. För vi kommer ju ner på dagen så vi lär ju hitta på något och inte bara sitta inne. Hjälp mig, vad ska jag ta på mig? Nått snyggt, bekvämt, nå sött - VAD?
Kläder är alltid det svåraste valet för mig, sen måste jag lägga mig i tid för att orka upp imorgon och duscha. Det jag glömmer packa får jag köpa där nere, så enkelt är det. Har jag nu glömt något så har jag. Måste bara vika det. Har som bara slängt ner allt för att se vad jag ska ha med mig. Kan någon komma och packa min resväska?


Ha det bäst så länge (;
erika:

jaa precis.. vi går ju i samma klass också så jag är van att träffa han i stort sett varje dag, eller ialalfall varannan nu på lovet! känns jätte konstigt att vara utan han nuju :)



håller tummarna för att du inte åker fast ;)haha

ida:

sv: åh tack! :D

erika:

jasså? :D hur lång är du och hur lång blir det på dig? :) lite rädd att den kommer bli lång på mig ..

Heléne:

Hallååååå ska du åka iväg till Indien eller Amerikat ett halvår eller? Sån resfeber för en storstadsresa?! Kom igen nu!

erika:

ÖVER rumpan? :o du menar under hoppas jag? haha :) jag är bara 160 så då blir den alltså ganska lång på mig.. :) jävla kortis jag är, vill också ha långa fina ben :(

Cissi:

haha jag då övervikt.!

Men vi ses i stockholm baby på stan eller nått ;D

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se