Jag har blivit miljonär




Jag fick ett telefonsamtal idag, fattade ingenting. Skulle till Kulturens Hus för att möta någon, så jag går fram till där man köper biljetter och sånt, informationen och säger att jag fick ett telefonsamtal. Ja hon som sitter där ber mig gå upp för trappan och så hittar jag resten själv. När jag kommer upp får jag syn på Bengt Magnusson och han kommer glatt fram och ger mig ett kuvert, jag blir helt paff, förstår ingenting. Så jag öppnar det och så står det "Du har blivit miljonär"...


Nja kanske inte riktigt så gick det till eller jag hittade bara på en historia, nej men det var nån debatt i Kulturens Hus idag och då var han där, så jag bad Cissi fota en bild på oss två. Hans röst är så jäkla speciell, det sjuka är, jag trodde han skulle vara längre, vara mycket smalare i ansiktet, han var typ kort och lite knubbig. Men han var ju snäll. Thats the point.


Mari:

Oj...jag trodde nästan på dig där i början!! =)

Du har rätt, han har verkligen en speciell röst...

Kram

Mari:

Glömde ju skriva min blogg adress så att du vet vilken Mari som kommenterade inlägget! ! !

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se