kommer sakna er <3



Inte länge kvar nu, när jag skulle säga hejdå till Forro började hon gråta, vilket hon inte behöver göra för vi ses ju om två veckor igen. Jag kommer sakna mina fina underbara söta vänner jätte mycket. Det var en great dag idag, först bjöd jag på middag, biffar och klyftpotatis, sen for jag iväg och lämnade katten hos farmor, sen mötte jag dom vid roasters så fikade vi ett tag, så det var mysigt..


Nu är jag iaf hemma, fet huvudvärk och trött, så får packa resväskan imorgon istället, jag orkar seriöst inte göra det nu.


Sen kommer jag också sakna våran älskade katt, hoppas han får det bra hos farmor! :)

Och Jimmy min älskling, utan dig kommer det vara tungt, speciellt om nätterna, du är min trygghet när jag sover, du är min värme när jag fryser. Du är mitt ljus i mörkret, jag älskar dig så galet mycket, kommer sakna dig så det finns inte. <3

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se