Jag är här igen



Nämen heeej nyfikna läsare!

Det händer inte så speciellt mycket i mitt liv, förutom att jag har börjat ta tag i skolan, känna mig mer vuxen, fast samtidigt är jag så barnslig att jag förstår inte hur det går ihop. Jag menar nu ikväll så när jag och Cissi körde singstar så började jag gorma med rösten och allt, men efter hon åkt så tog jag tag i disken och diskade bort allt så det inte finns nå disk. Annars hade jag bara skitit i disken, hoppats på att den skulle försvinna av sig själv, men jag tog tag i det själv. På den sträckan har jag ändrats, även när det gäller att ha rent och städat så har jag ändrat mig där, förut så struntade jag i ifall det låg en massa godispapper på bordet, eller sånna saker medans nu så tar jag tag i det direkt. FAN SÅ DUKTIG JAG ÄR! OCh helvete vad dom ändrat på blogg.se, har ju knappt varit in på bloggen sen sist jag skrev. Ja det gäller väll att vänja sig, imorgon ska jag GYMMA! Finally gör jag något ännu bättre för kroppen än att sitta inne och äta onyttigt. Ja nu ska jag packa gymkläder, tvätta bort sminket, sen göra nå benövningar, situps och armhävningar. SEEYA DONT WANNA BE YAAA ;)

H A I D I J A K O B S S O N:

*SV:* hon har kort blondthår och ser bitchig ut hahaha ^^



(ursäkta för sent svar, fick din kommentar i augusti!

Maria:

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se