BILDER!



Som ni kommer märka så småningom är att jag älskar att fotografera! Sen får jag även bidrag av en person för att han tycker om mina bilder! Han hjälper mig att köpa nya kläder, smink ja allt som man kan tänka sig! Och han hittade mig genom min pixbox! Sen kommer jag försöka lägga upp nya bilder varje dag, men jag tänker inte lova att göra det! Jag ska alldeles strax ringa pappa och kolla när han kan hämta mig, måste ju förbi stan också och hämta biljetterna! Hmm, jag kommer inte på så mycket att skriva nu! Ja ni kan ju kika in på min pixbox och kolla om ni vill! (=


Nu ska jag ringa pappa, så vi hörs nog mer då jag kommer hem eller imorgon! Ha det underbart så länge!




Line:

Härliga bilder.



har en utmaning till dig i min blogg, inget tvång att göra den...

Kommentera inlägget här:
Blogg listad på Bloggtoppen.se